🔘 האם הרוכשים הם לקוחות אמיתיים?
☑️ יש בידינו מאגר של עשרות אלפי לקוחות אמיתיים, אשר איתם אנו עובדים בתהליך הקידום.
🔘 כמה יחידות מהמוצר אני צריך לחלק ביום?
☑️ ברוב המקרים, יהיה מספיק לחלק בין 5 ל-10 ביום, למשך 10 ימים אם זאת בביטויים מאוד תחרותיים תצטרכו לחלק יותר ביום.
🔘 איך אני אדע איזה מכירות מגיעות דרך תהליך הקידום ואילו בקידום ממומן?
☑️ בקובץ מעקב, ליד כל מוצר תוכל למצוא את מספר ההזמנה.
☑️ השירות עולה.. 10$ ליחידה בנוסף לכך מתוסף ההחזר ללקוח בגובה מחיר המכירה.
🔘 האם אנחנו יכולים לשנות את הביטוי באמצע תהליך הקידום?
☑️ בהחלט! תוכל להודיע בכל רגע, פשוט נמשיך עם הביטוי החדש.
🔘 למשך כמה זמן עושים את החלוקה?
☑️ ההחלטה היא של הלקוח, עם זאת אנו ממליצים תהליך של כ-10 ימים.
בדרך כלל ביטוי יגיע לעמוד הראשון תוך 5 ימים, ממשיכים בקידום עוד 5 ימים כדי לחזק אותו בשביל שיישאר בעמוד הראשון.
🔘 האם אתם מבטיחים שהלקוח יחפש את המוצר דרך הביטוי שבחרתי?
☑️ כן! תהיה לך שקיפות מלאה בקובץ המעקב ותוכל לראות דרך צילומי המסך שלקוח באמת חיפש בשורת החיפוש את הביטוי ורכש את המוצר ממך.
🔘 מה יקרה אם אני משנה את מחיר המוצר באמצע תהליך הקידום?
☑️ התהליך ימשיך כרגיל פשוט תצטרך לעשות החזר בגובה מחיר הרכישה.
🔘 איזה מידע תצטרכו ממני לתחילת העבודה?
☑️ את האייסין של המוצר, כמה לחלק ביום ובאיזה עמוד אתה נמצא.
🔘 האם אתם מגבילים את התהליך למוצרים שנמצאים עד עמוד שלישי כמו אצל מתחרים.
☑️ אנו היחידים שמסוגלים לקדם דרך שיטת SFB למוצרים שנמצאים עד עמוד 8 כולל.
🔘 במה אתם שונים מנותני שירות אחרים כמו Rebatekey או RankBell?
☑️ אנו היחידים שנותנים מעקב ושקיפות מלאה לגבי האם הלקוחות חיפשו, מצאו וקנו את המוצר.
אנו היחידים שיודעים לעשות את התהליך הזה למוצר שממוקם אפילו בעמוד 8
השירות שלנו יותר זול מאשר RankBell.
השירות שלנו לא דורש הפקדה מראש של הכסף אשר צריך להחזיר לרוכשים.
🔘 האם אתם מקדמים דרך קופוני הנחה?
☑️ לא! קידום דרך קופוני הנחה היא דרך מסוכנת מאוד ואמזון יכול ליצור בחשבון בעיות ואף לחסום!
הדרך היעילה ביותר, היא ע”י רכישה במחיר מלא מצד הלקוח ולאחר מכן החזר מלא דרך פייפל.
🔘 כל כמה זמן אני מקבל עדכון מצב?
☑️ תוכל להיכנס יום יום ולראות את התקדמות התהליך ואת כמות החלוקות.
לגבי המיקום של הביטוי אנו ממליצים שתעקוב בעצמך דרך כלים כמו הליום 10 ודומיו.
🔘 מתי אני משלם על השירות?
☑️ התשלום עבור השירות הוא מראש.
🔘 האם אני יכול לקדם כמה ביטויים בו זמנית?
☑️ כמובן! אתה יכול לחלק בו זמנית לכמה ביטויים, ולכל ביטוי כמות יחידות כרצונך.
🔘 האם אתם עושים קידום רק באמזון או בפלטפורמות נוספות?
☑️ כן, עושים קידום באמזון ובוולמארט.
☑️ התשלום עבור השירות יכול להתבצע דרך כ.א, העברה בנקאית, פייוניר ופייפל.
ההחזר תשלום ללקוחות מתבצע אך ורק דרך פייפל באחיות הלקוח.
🔘 באיזה MarketPlace של אמזון אתם פועלים?
🔘 כיצד תהליך הקידום עובד?
☑️ ברגע שאתם מספקים לנו את המוצר ואת הביטוי שתרצו לקדם, אנו נשתף איתך קובץ גוגל דרייב למעקב, שבו יהיה לך שקיפות מלאה של הרכישות כולל צילומי מסך של הלקוחות שהם באמת מחפשים את המוצר ואז גם רוכשים אותו.
באותו קובץ אנו נעדכן את כתובת הפייפל של הלקוחות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס פעם ביום לקובץ ולעשות את ההחזר דרך פייפל.
🔘 מה הוא גובה ההחזר ללקוח?
☑️ כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי אנו עובדים עם החזר מלא ללקוח.
🔘 האם אתם מתחייבים שאקבל ביקורות על המוצר?
☑️ אנחנו לא מתחייבים לקבלת ביקורות, אנו עוזרים בתהליך הקידום, כמובן שבצורה טבעית תקבל ביקורות ע”י זה שתבקש מהם בדרכים מקובלות.
🔘 האם אני יכול להפסיק את התהליך באמצע?
☑️ בהחלט. בכל רגע נתון אתה יכול להודיע לנו ואנחנו נפסיק את התהליך.