קידום אורגני באמזון

קידום אורגני בשיטת ה-SFB לעמוד הראשון באמזון בביטוי מסוים.
בלעדי לחברת בסט סלר - השיטה היעילה ביותר
להגיע לעמודים הראשונים באמזון ב-2021

קידום אורגני בביטוי מסוים לעמוד הראשון באמזון

כולם רוצים להגיע לעמודים הראשונים באמזון!

מדוע…?

הינה 3 סיבות עיקריות : 

  1. לא להיות תלוי בפרסום ממומן באמזון.
  2. לקבל מכירות חינמיות ללא הוצאות פרסום וללא הורדת מחיר.
  3. להגיע לעמודים הראשונים במילות החיפוש העיקריות שלכם מכפיל את המכירות.

לדוגמא ,

גם אם יש לכם נתוני פרסום מדהימים ואתם נמצאים ב-ACOS בריא של Breake-Even
מה שבאמת יביא לכם את הרווחים זה המכירות האורגניות.
לכן מי שיגיד לכם שאין צורך להתקדם אורגנית באמזון, ככל הנראה הוא סלר מזוכיסט או שהוא לא ממש מבין באמזון.
הבעיה העיקרית היא ש- 95% מהסלרים באמזון לא באמת יודעים איך לקדם אורגנית.
מכאן נוצר הביקוש המטורף למציאת פתרון לבעיה הזו.
חברת בסט סלר מאסטרי פיצחה את השיטה!
השיטה כבר הוכיחה את עצמה ועזרה לעשרות סלרים בארץ,
להביא את המוצרים שלהם לעמוד הראשון באמזון.
 

מהי שיטת הקידום SFB?

השיטה הזו היא נקראת שיטת ה- Search Find Buy
ובה אנחנו אומרים ללקוח :
 
  • לך לאמזון.
  • חפש garlic press.
  • עבור בין העמודים.
  • ברגע שתמצא את המוצר שלנו – רכוש אותו.
זו השיטה הכי יעילה!
הכי מהירה!
הכי מדמה לקוח אמיתי!
ומתחת לרדאר של אמזון מפני שהיא באמת מדמה התנהגות של לקוח אמיתי.
בכך אנחנו בעצם אומרים לאמזון שהמוצר שלנו הוא רלוונטי לחיפוש,
ובגלל שאנחנו עושים זאת מספר פעמים ביום כפול כ-10 ימים,
אמזון מקדמת את המוצר שלנו לעמוד הראשון.
 
אז למה לא כולם עושים את זה.. ?
 
הסיבה היא ..
שזה תהליך מורכב, קשה לניהול בצורה עצמאית , ודורש ידע בפרסום כמו ברשתות חברתיות למשל פייסבוק.
וכמובן ניהול ופיקוח של חלוקות המוצר בצורה יעילה ונכונה.
וכאן אנחנו נכנסים לתמונה…

חברת בסט סלר יצרה סיסטם מדויק ויעיל אשר בו אנחנו עושים את הכל ואתם רק צריכים לומר מה המוצר שלכם
ואיזה ביטוי תרצו לקדם ואז .. לחכות לתוצאות.

הינה דוגמאות למוצרים שקידמנו בביטויים מסוימים עבור הלקוחות שלנו

שאלות נפוצות ותשובות :

🔘 האם הרוכשים הם לקוחות אמיתיים?
☑️ יש בידינו מאגר של עשרות אלפי לקוחות אמיתיים, אשר איתם אנו עובדים בתהליך הקידום.
 
🔘 כמה יחידות מהמוצר אני צריך לחלק ביום?
☑️ ברוב המקרים, יהיה מספיק לחלק בין 5 ל-10 ביום, למשך 10 ימים אם זאת בביטויים מאוד תחרותיים תצטרכו לחלק יותר ביום.
 
🔘 איך אני אדע איזה מכירות מגיעות דרך תהליך הקידום ואילו בקידום ממומן?
☑️ בקובץ מעקב, ליד כל מוצר תוכל למצוא את מספר ההזמנה.
 
🔘 כמה עולה השירות?
☑️ השירות עולה.. 10$ ליחידה בנוסף לכך מתוסף ההחזר ללקוח בגובה מחיר המכירה.
 
🔘 האם אנחנו יכולים לשנות את הביטוי באמצע תהליך הקידום?
☑️ בהחלט! תוכל להודיע בכל רגע, פשוט נמשיך עם הביטוי החדש.
 
🔘 למשך כמה זמן עושים את החלוקה?
☑️ ההחלטה היא של הלקוח, עם זאת אנו ממליצים תהליך של כ-10 ימים.
בדרך כלל ביטוי יגיע לעמוד הראשון תוך 5 ימים, ממשיכים בקידום עוד 5 ימים כדי לחזק אותו בשביל שיישאר בעמוד הראשון.
 
🔘 האם אתם מבטיחים שהלקוח יחפש את המוצר דרך הביטוי שבחרתי?
☑️ כן! תהיה לך שקיפות מלאה בקובץ המעקב ותוכל לראות דרך צילומי המסך שלקוח באמת חיפש בשורת החיפוש את הביטוי ורכש את המוצר ממך.
 
🔘 מה יקרה אם אני משנה את מחיר המוצר באמצע תהליך הקידום?
☑️ התהליך ימשיך כרגיל פשוט תצטרך לעשות החזר בגובה מחיר הרכישה.
 
🔘 איזה מידע תצטרכו ממני לתחילת העבודה?
☑️ את האייסין של המוצר, כמה לחלק ביום ובאיזה עמוד אתה נמצא.
 
🔘 האם אתם מגבילים את התהליך למוצרים שנמצאים עד עמוד שלישי כמו אצל מתחרים.
☑️ אנו היחידים שמסוגלים לקדם דרך שיטת SFB למוצרים שנמצאים עד עמוד 8 כולל.
 
🔘 במה אתם שונים מנותני שירות אחרים כמו Rebatekey או RankBell?
☑️ אנו היחידים שנותנים מעקב ושקיפות מלאה לגבי האם הלקוחות חיפשו, מצאו וקנו את המוצר.
אנו היחידים שיודעים לעשות את התהליך הזה למוצר שממוקם אפילו בעמוד 8
השירות שלנו יותר זול מאשר RankBell.
השירות שלנו לא דורש הפקדה מראש של הכסף אשר צריך להחזיר לרוכשים.
 
🔘 האם אתם מקדמים דרך קופוני הנחה?
☑️ לא! קידום דרך קופוני הנחה היא דרך מסוכנת מאוד ואמזון יכול ליצור בחשבון בעיות ואף לחסום!
הדרך היעילה ביותר, היא ע”י רכישה במחיר מלא מצד הלקוח ולאחר מכן החזר מלא דרך פייפל.
 
🔘 כל כמה זמן אני מקבל עדכון מצב?
☑️ תוכל להיכנס יום יום ולראות את התקדמות התהליך ואת כמות החלוקות.
לגבי המיקום של הביטוי אנו ממליצים שתעקוב בעצמך דרך כלים כמו הליום 10 ודומיו.
 
🔘 מתי אני משלם על השירות?
☑️ התשלום עבור השירות הוא מראש.
 
🔘 האם אני יכול לקדם כמה ביטויים בו זמנית?
☑️ כמובן! אתה יכול לחלק בו זמנית לכמה ביטויים, ולכל ביטוי כמות יחידות כרצונך.
 
🔘 האם אתם עושים קידום רק באמזון או בפלטפורמות נוספות?
☑️ כן, עושים קידום באמזון ובוולמארט.
 
🔘 מה האמצעי תשלום?
☑️ התשלום עבור השירות יכול להתבצע דרך כ.א, העברה בנקאית, פייוניר ופייפל.
ההחזר תשלום ללקוחות מתבצע אך ורק דרך פייפל באחיות הלקוח.
 
🔘 באיזה MarketPlace של אמזון אתם פועלים?
☑️ כרגע רק באמזון ארה”ב.
 
🔘 כיצד תהליך הקידום עובד?
☑️ ברגע שאתם מספקים לנו את המוצר ואת הביטוי שתרצו לקדם, אנו נשתף איתך קובץ גוגל דרייב למעקב, שבו יהיה לך שקיפות מלאה של הרכישות כולל צילומי מסך של הלקוחות שהם באמת מחפשים את המוצר ואז גם רוכשים אותו.
באותו קובץ אנו נעדכן את כתובת הפייפל של הלקוחות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס פעם ביום לקובץ ולעשות את ההחזר דרך פייפל.
 
🔘 מה הוא גובה ההחזר ללקוח?
☑️ כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי אנו עובדים עם החזר מלא ללקוח.
 
🔘 האם אתם מתחייבים שאקבל ביקורות על המוצר?
☑️ אנחנו לא מתחייבים לקבלת ביקורות, אנו עוזרים בתהליך הקידום, כמובן שבצורה טבעית תקבל ביקורות ע”י זה שתבקש מהם בדרכים מקובלות.
 
🔘 האם אני יכול להפסיק את התהליך באמצע?
☑️ בהחלט. בכל רגע נתון אתה יכול להודיע לנו ואנחנו נפסיק את התהליך.

רוצה להופיע בעמוד הראשון באמזון?