ניהול פרסום PPC
במידה והגעת לנקודה שבה אתה רוצה תוצאות פרסום יותר טובות וניהול יעיל אשר :
יפסיק את הבזבוז שיש לך בפרסום באמזון
יכפיל וישלש את כמות המכירות החודשית
ינוהל ברמה הכי מקצועית ויקח ממך את כאב הראש מהניהול פרסום באמזון
אשר יביא לרווחיות יציבה עם יחס בריא בין פרסום לאורגני
הגעת למקום הנכון!
איך תצליחו בתחרות מול כל העולם?
התחרות על שטח הפרסום באמזון הולכת וגדלה עם הזמן, ובאמזון אתם מתחרים לא רק עם מתחרים מהשוק בישראל, אלא מול כל העולם כולו.
כדי להיות בעל החנות האמזונית שאומרים עליו “ממנו אני רוצה לקנות!” בדרך כלל צריך ללמוד ולהתנסות שנים רבות במסחר באמזון.
חשוב להבין שהגולשים המגיעים לאמזון הם מתוחכמים ואינטילגנטים. הם לא הגיעו כדי לבחון חלון ראווה, אלא הם קהל צרכני שיודע בדיוק מה הוא מחפש.כאשר הגולש יתקל במודעות איכותיות, בדף מכירה שכתוב טוב, בתמונות מושכות ובכל הדברים הטובים שהצוות שלנו יודע לעשות, אין ספק שהוא יעצור, יתבונן, ויקבל החלטה- ממנו אני רוצה לקנות!
באנו לחסוך לכם עשרות שעות של ניסוי וטעיה חשוב להדגיש, שאם תרצו להצליח בעזרת קמפיין ממומן באמזון, תהיו חייבים אסטרטגיה ברורה עם אבני דרך. אם לא, זה בדיוק כמו לטחון מים, ולא ניתן להגיע רחוק.
כל קמפיין פרסום PPC באמזון מבוסס על ניסוי וטעיה, בדיוק כמו בגוגל ובפייסבוק. מריצים קמפיינים עם מילות מפתח רלוונטיות, מסירים מילים שלא תורמות למכירות ולאחר מכן מגדילים את הבידינג (הצעת המחיר) עבור מילים המביאות תוצאות. זו בקצרה כל תורת הקמפיינים על רגל אחת.
לאורך כל הדרך בהקמת הקמפיינים, יש לבצע ניסוי וטעיה, וכאן אתם כמנהלי חנות עומדים בפני שתי אפשרויות – או לחקור את מילות המפתח הרלוונטיות בעצמכם, ליצור מודעות תואמות עם קופי רלוונטי וכן הלאה, או להפקיד את כל העבודה הזו בידיים מקצועיות יותר, שיאפשרו לכם להתחיל לנשום לרווחה כלכלית.