כיצד ROI לא בריא ידפוק לכם את העסק באמזון?

מה זה ROI בריא ואיך מחשבים ROI בכלל?!

לפני מספר ימים הייתה לי שיחה עם סלר שרצה להצטרף “לתכנית האינקובטור” אך לצערנו היינו צריכים לסרב. היינו צריכים לסרב מפני שראינו שאחוז ה- ROI שלו היה ממש נמוך בזמן שהוא משלם לא קצת כסף על ייצור והשילוח של המוצר.

במילים פשוטות ROI זה – RETURN ON INVESMENT = החזר על ההשקעה שלך.

זהו הדבר הראשון שאתם צריכים להסתכל כשאתם מחליטים ללכת על מוצר וזהו הדבר הראשון שיבדקו לכם בזמן שתרצו לעשות אקזיט.

הידעתם שגם אם אתם מרוויחים כסף מהמותג שלכם, במידה ויש לכם ROI נמוך הסיכויים שתצליחו למכור את העסק שלכם ולעשות אקזיט יהיו מאוד קלושים?
מדוע?
מפני שרוכשי עסקים באמזון חייבים לראות שיש לכם ROI בריא.

נתחיל מההתחלה – איך מחשבים ROI ומזה זה ROI בריא? 
כדי לחשב ROI אנחנו צריכים לדעת :

  • מחיר ייצור מוצר
  • מחיר שילוח
  • מחיר מכירה באמזון
  • עמלות אמזון

לדוגמא:

  • מחיר ייצור – 5 דולר
  • מחיר שילוח – 1 דולר
  • מחיר מכירה באמזון – 25 דולר
  • עמלות אמזון – 9 ( איחסון ועמלת שיווק )

לכן ההשקעה שלי תהיה – 6 דולר , וההכנסה שלי תהיה – 16 דולר.
ומכן על כל 6 דולר שאני מוציא אני מכניס 10 דולר( לפני פרסום כן .. תיכף נגיע גם לזה ) 
אז ה- ROI שלי הוא 166% …

שזה לא מפיל לסתות כן.. אבל גם לא רע ..

אך במידה ואני מוציא 20% על הוצאות פרסום – שזה 5 דולר אז בעצם ה- ROI האמיתי שלי הוא 83% שזה גם לא רע בכלל.

נגיד ואתם מייצרים מוצר יקר יחסית וההוצאה עד אמזון היא 22 דולר
ואתם מוכרים ב- 50 דולר… 
זה נראה שיש לכם אחלה עסק נכון ?


בואו נראה כמה ROI יש לכם:

  • השקעה – 22$
  • הכנסה מאמזון ( לפני פרסום ) – 35$
  • לפני פרסום – 59% ROI
  • אחרי פרסום של 20% ( TACOS ) – 13% ROIֱֱֱֱֱ!!!!

ב- ROI נמוך שכזה רוב הסיכויים שאף אחד לא ירכוש מיכם את העסק באמזון… 
מדוע?
מפני שאף רוכש לא יעשה לו שכל להוציא 22 דולר כדי להכניס 3 דולר רווח ליחידה.

אז מה רוב הרוכשים כן מחפשים ?

רוב הרוכשים רוצים ROI בריא שגם בימים גשומים עדיין יהיה מספיק מרווח כדי להוריד מחיר …
להעלות מחיר וכולי… ועדיין לא להפסיד.

מה זה ROI בריא?

אין כאן שחור ולבן וכל אחד והלימיט התחתון שלו לדוגמא בשבילנו “בתכנית האינקובטור” ובמותגים שלנו אנחנו מכוונים לאזור ה 200% לפני פרסום ו 70% אחרי פרסום לפחות!
זה הרף שלנו כשאנחנו מחפשים מוצרים חדשים להשקה, אצל השותפים שלנו בתכנית האינקבטור אנחנו עושים הכל כדי להגיע לכך על ידי כל מיני טקטיקות של הגדלת אחוז רווח.

*לגבי הסלר שהיינו צריכים לסרב .. לא באמת סרבנו… נתנו לו לעשות שיעורי בית של ספקים.
במידה והוא יעשה שיעורי בית כמו תלמיד מצטיין.. אנחנו נכנס ברבאק עם החשבון שלו!

תעשו בדק בית! תחשבו בהקדם כמה ROI יש לכם למוצרים שלכם… אתם תופתעו לגלות אם יש לכם עסק בריא או שאתם טוחנים מים.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לראות אם העסק שלכם מתאים לתכנית האינקובטור של בסט סלר.
נבחן את החנות שלכם באמזון, במידה ונראה שבאמת נוכל לקחת אתכם לאקזיט אז נתאם פגישה עם דמיאן ורועי כדי לספר לכם איך ומה אנחנו הולכים לעשות.