איך תיתן בוסט למכירות ב 2020? תקשיב למומחה!!

שמתם לב שכל הזמן צצים עוד מנטורים ויזמים ש”מצאו את השיטה”
כיצד לפרוץ את חומות אמזון?
האם אתה מרגיש שאי אפשר לעמוד בקצב של העצות והמשימות לשיפור המכירות?
כמה פעמים רצית למצוא רשימת עדכונים או אסטרטגיות חדשות שתוכל ליישם

כדי להגדיל את המכירות שלך באמזון?

יש לי רשימה מדהימה של טיפים וטריקים בשבילך להגדיל את מכירות שלך באמזון בשנת 2020.

ביקשנו את עצתם של מומחי אמזון לשתף אותנו בטיפים שלהם כיצד
לשפר את המכירות בשנה הקרובה.

שים לב…. יישום אסטרטגיות אלה עשוי להיות מה שאתה צריך
כדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא!

טיפ מספר 1: בידול מהמתחרים

אני תמיד אומר שאתה צריך למצוא את הבידול העיקרי שלך….
כלומר….
חפש ומצא מהי “נקודת הכאב” של הלקוח הממוצע שהמתחרים
שלך לא נותנים לה פתרון?

הכותרת שלך, התמונות שלך, הליסטינג שלך וכו’ צריכים להבליט את “נקודת הכאב” הזו
ולקדם את זה כסיבה הראשונה והחיונית ביותר לכך שלקוחות זקוקים (לפתרון) למוצר שלך.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא ללמוד באמת את ביקורות המוצרים של המתחרים שלך
ובחון מקרוב את הדברים הבאים:

  • מה הלקוחות אומרים על מוצרים אלה?
  • מהן שלוש הסיבות העיקריות לכך שלקוחות אוהבים מוצר זה?
  • מהן שלוש הסיבות העיקריות לכך שלקוחות לא אוהבים מוצר זה?
  • האם אתה יכול לפתור את נקודות הכאב האלה ולתת פתרון פשוט וקל דרך
    התמונות והקופירייטינג שלך – תעשה את זה והמכירות יגיעו!!

טיפ מס 2: רשום את המותג שלך

זה עמוד הבית של רישום המותג

על ידי רישום חוקי של המותג שלך, אתה מצמצם את הסיכון שמישהו ימכור
מוצרים מזויפים תחת שם המותג שלך. אז למרות שתהליך הרישום יכול להיות יקר
ולא מעט זמן אבל קבלת (הטרייד מארק) הסימן המסחרי היא הכרחית.

רוצה לדעת על יתרון נוסף ברישום המותג שלך?
זה גם פותח לך את ה- A + של אמזון.
תוכן + הוא מגביר מכירות משמעותי המאפשר לך לתאר ולהציג את היתרונות,
השימושים והיבטים נוספים של המוצר והמותג שלך בצורה הרבה יותר מרשימה
ומושכת מאשר הבולטס.

אתה יכול לגשת לתוכן A + בסלר סנטרל שלך דרך Advertising  .

טיפ מס 3: מכור את הקהל הקיים שלך

בניית קהל היא המפתח להצלחה מתמשכת באמזון. ישנן דרכים רבות לעשות זאת.

ראשית, אתה יכול ליצור רשימות תפוצה של דוא”ל.

כשאתם משיקים מוצרים חדשים, הודיעו על השקת המוצר החדש לאנשים שנמצאים
ברשימת התפוצה שלכם…תתחילו קודם כל לשלוח אימיילים לאנשים עם הכי הרבה
סיכוי שיאהבו וירכשו את המוצר שלכם.

בשלב הבא תוכלו להקים דף עסקי במדיות החברתיות.

אני אוהב במיוחד את אינסטגרם כפלטפורמה לבניית קהל מכיוון שקל לקבל
לייקים גם מעבר לעוקבים שלך, מה שמוביל ליותר עוקבים. בנוסף, אתה יכול
ליצור סיפורים עם קישורים שעוברים ישירות לרשימות שלך באמזון.

טיפ מס 4: חשוב גלובלי

אין צורך להגביל את עצמך רק לשוק של צפון אמריקה!
התרחב גם לאירופה. תהיה בטוח שלקוחות אחרים בעולם גם יהיו שמחים לקבל את המוצרים שלך.

שוק האיחוד האירופי גדול באותה מידה כמו השוק האמריקאי אך עם הרבה פחות מוכרי אמזון.
כמו כן, שוקי שוק כמו יפן ואוסטרליה צומחים במהירות.
מדוע לא להיות בסט סלר גם בשווקים האלה?!

טיפ מס 5: צור תוכן כדי להביא תנועה לרשימות שלך

מומלץ מאוד ליצור תוכן חיצוני כדי להניע תנועה למוצרים שלך באמזון.

אם המוצר(ים) שאתה מוכר באמזון שייכים לנישה ספציפית, צור אתר נפרד כדי
לחנך את הצרכנים לגבי הנישה.
זה יכול להיות אתר פשוט מבוסס וורדפרס, עם דפים של 2,000 עד 4,000 מילים
המכסים נושאים ספציפיים הקשורים לנישה.

זה גם נותן לך את ההזדמנות להציג את המוצרים שלך ללקוחות חדשים שלאו דווקא
נכנסים לקנות באמזון וכך למעשה אתה חושף את המוצר שלך לקהל שרוב הסיכויים
בכלל לא היה מגיע למוצר שלך ללא אותן כתבות תוכן.

אם תעשה את זה כמו שצריך, האתר שלך יכול למשוך כמות גדולה של תנועה
מחיפושים אורגניים.

יש שני יתרונות לכך:

אם אתה יוצר קישור מהמוצר שלך באתר לדף המוצר שלך באמזון ובנוסף אתה
רשום לתכנית השותפים (אפיליאט) של אמזון, תרוויח עמלה של 5 עד 15 אחוזים
על כל מוצר שנרכש על ידי אנשים שלחצו על הקישור שלך. וכך תמקסם את ההכנסה
שלך מהמוצר.

על ידי הקלקה על המוצר מהאתר שלך לדף המוצר שלך באמזון אתה מביא מקור
תנועה חדשה למוצרים שלך, מה שמוביל לרוב לגידול במכירות.

טיפ מספר 6: נהל את המלאי שלך כראוי

ביצועי מלאי יכולים להשפיע על העסק שלך יותר משאתה חושב.
לדוגמה, אמזון יכולה להגדיל או להוריד את מגבלות האחסון שלך, תלוי בביצועי המלאי שלך.

וזה לא הכל.

החזקת מלאי רב מדי עשויה להביא לדמי אחסון גבוהים, לטווח הקצר והארוך כאחד.
ואם תהיה עם מעט מדי סחורה יכול להיות שתפספס הזדמנויות מכירה רבות.

הדבר האחרון שאתה רוצה או שאתה צריך,
הוא שאמזון תשהה את חשבון המוכר שלך בגלל ביצועי מלאי גרועים.

טיפ מס 7: בחר מוצרים העולים לרוחב עם מילות מפתח

סלרים, הגדלת העסק ב- e-comm אפשרי בהחלט! אתה רק צריך להשיק מוצרים
חדשים ואיכותיים באופן קבוע. אך עם התגברות התחרות, הופך להיות מסובך יותר
ויותר למצוא את המוצר המושלם ולקדם אותו באופן עקבי. בימינו, צריך למצוא מוצרים
שאפשר לבצע עבורם חיפושים ‘רחבים’ עם מילות מפתח לונג-טייל.

מה המשמעות של חיפושים ‘רחבים’ יותר?
לאחר שתזהו כמה מוצרים פוטנציאליים, עליכם להרחיב ולגוון את מחקר מילות המפתח
שלכם כדי לוודא שתוכלו לנצח את המתחרים שלכם ותוכלו לקדם את המוצרים שלכם
באותן מילות מפתח חדשות שנמצאו כדי להשיג מכירות.

מוצרים עם מעט מילות מפתח (למשל פחות מ -150) יתקשו להצליח,
במיוחד אם התחרות כוללת מוכרים עם המון ביקורות.

עם זאת, למוצרים שיש להם המון מילות מפתח יש הזדמנויות רבות יותר
להתמודד ולזכות במכירה.

אז איך עושים זאת? אנו עושים זאת על ידי שימוש בכלי כמו  Keyword Scout,
וביצוע חיפוש ASIN בכל מוצרי המתחרים שלך.

כל שעליך לעשות הוא למצוא את ה- ASIN של המוצרים של המתחרים שלך והזן
ערוך את הנתונים כדי לראות אילו מתחרים מדורגים עבור אילו מילות מפתח.

תופתעו עד כמה מוכרי אמזון גדולים לא מדורגים היטב בכל מה שקשור לדירוג
מילות מפתח חשובות. במקרים רבים הם אפילו לא חושבים עליהם!

אבל הרשלנות שלהם היא ההזדמנות המושלמת עבורך, בלי קשר למספר ביקורות
שיש לך (אם כי חלק מההוכחה החברתית בהחלט תסייע בתהליך זה).

טיפ מספר 8: השתמש באסטרטגיות שיווק של בלוגרים

עובדה – לקוחות נוטים יותר לרכוש מוצרים ממישהו שהם סומכים עליו.
בין אם מדובר במותג ידוע ובין אם מדובר במוצר המומלץ על ידי חבר.
זו הסיבה ששיווק דרך בעלי השפעה הוא דרך נהדרת עבור מוכרי אמזון
להגביר את המכירות שלהם.
הדבר הזה קורה על ידי בלוגרים שיבדוק, יפרסם ויקדם את המוצר שלך לעוקבים
הסומכים עליו (ומתעניינים בסוגי המוצרים שהוא מקדם), וכך אתה מחבר את המוצר
שלך לקונים פוטנציאליים שלא היית יכול להצליח להגיע אליהם בדרך אחרת.

אחת הדרכים להגיע הקהלים השבויים האלה היא ליצור קשר עם בלוגרים שתחום
העניין שלהם קשרו למוצר שלך. פנה אליהם ישירות בפלטפורמות כמו פייסבוק,
אינסטגרם, יוטיוב או אפילו דרך הבלוג שלהם.

לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרי טיפוח, צור קשר עם מאפרים וכל מי שמקדם מוצרי טיפוח
במדיה החברתית. שאל אותם אם הם היו מוכנים לעשות כתבה כתובה,
וידאו עם הסבר על מוצר, להראות שימוש והסבר על התכונות העיקריות של המוצר.
אם הם אוהבים את המוצר שלך, אין סיבה שלא יקדמו אותו ויציגו אותו לעוקבים שלהם.

סוגים אלה של משפיענים בדרך כלל גובים שכר מסוים עבור השיווק שלהם אבל
יש כמה משפיענים שלא גובים תשלום, כל עוד אתה נותן להם את המוצר שלך בחינם.

אולם בסופו של דבר הכל נתון למשא ומתן. תקשורת עם משפיעים ישירות היא לרוב
הדרך הטובה ביותר להשיג עסקה טובה בשיווק מסוג זה.

דרך נוספת להגיע למשפיעים היא ליצור קשר עם אתר כמו Social Bakers או tomoson
האתרים האלה משמשים פלטפורמה לשיווק בלוגרים ואנשי השפעה בתחומים שונים וניתן ליצור
קשר עם המשפיע הנכון שיעזור לך לקדם את המוצר שלך.

טיפ מספר 9: השתמש בערוץ המכירות של אינסטגרם

אינסטגרם השתלטה על העולם החברתי!
ולאחרונה זה הפך להיות המקום המושלם עבור מוכרים במסחר האלקטרוני כדי למשוך
את פלח הלקוחות האידיאלי שלהם.

אתה יכול להשתמש במודעות פרסום או בפיד של אינסטגרם כדי לפרסם את המוצרים
שלך באמזון לפלח דמוגרפי שסביר להניח שיבצע רכישה. בנוסף, אם יש לך חשבון FBA
של אמזון, אתה יכול ליצור קוד קופון לקידום מכירות ברשת המדיה החברתית. תוכל
להיכנס לזה דרך הסלר סנטרל שלך ב- Advertising > Promotions ולהפנות תנועה
לדף המכירה שלך באמזון.

ואם יש לך חשבון FBA של אמזון ובנוסף חשבון Shopify, אתה יכול לתייג מוצרים
באינסטגרם כדי ליצור באופן מידי ערוץ מכירות של אינסטגרם וכך כל התעבורה
תופנה לחנות Shopify שלך, בה הלקוחות יוכלו לבצע רכישה במהירות ובקלות ואמזון
עדיין תעשה עבורכם את כל השילוח והשירות לקוחות.

מוכרי אמזון שמשקיעים גם בפרסום ברשתות החברתיות מפחיתים את ההשקעה ש
הכספית וההוצאות שלהם בקמפיינים הפרסומיים ובתשלום עבור כל הקלקה על מודעות
הפרסום ומעדיפים להשקיע במודעות אינסטגרם.
ובכך למעשה מוציאים צאת עצמם במודע ובכוונה מהתחרות על הביד של אמזון לכל הקלקה.

טיפ מספר 10: מיקור חוץ, מיקור חוץ, מיקור חוץ

חברים, יש לי שלושה דברים לומר לכם: “מיקור חוץ! מיקור חוץ! מיקור חוץ! “

אתה לא יכול להיות מומחה בכל התחומים באמזון, אבל בדיוק לשם כך יש המון מומחים בחוץ
שמציעים את שירותיהם למוכרי אמזון במחיר סביר. ולא רק שזה יחסוך לך זמן, זה גם יעזור
להגדיל את העסק שלך במהירות רבה יותר.

כמה מהאזורים הטובים ביותר לשימוש בפרילנסרים הם קופירייטינג, צילום ו- PPC;
הם המפתח להקמה (ולתחזוקה) של עסק מצליח. עבודה עם מומחה שיכול לטפל בדברים
האלה באופן מקצועי תסייע לכם לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.

השאירו למומחים את הדברים שאינכם יודעים לעשות (או עושים טוב).
זה ימנע שחיקה ויאפשר לך לפנות את הראש ולהתרכז בצעדים הבאים שלך.

הרבה יותר קל להגדיל את העסק שלך אם אתה מתמקד בבמה שאתה טוב בעסק שלך
ובמה שאתה יכול לקדם הכי טוב!

טיפ מספר 11: המותג שלך הוא יותר ממוצר

הטעות הגדולה ביותר שעושים הרבה מוכרי אמזון חדשים היא לחשוב שכל מה
שהם צריכים כדי להצליח הם כמה מוצרים טובים ליצירת מותג. עם זאת,
הם מגלים במהירות שזה לא המקרה.

מותג עומד על שלושה דברים עיקריים: קהל, ערוץ מכירות ומוצר. ושלושת הדברים 
האלה צריכים לעבוד כיחידה אחת. אתה יכול למצוא הצלחה מוגבלת עם שניים מתוך
שלושה (אולי אחד מתוך שלושה), אבל אם אתה רוצה לקחת את המותג שלך לשלב הבא,
תצטרך ליישם את כל השלושה.

מה אתה חושב?

יש לך טיפים או טריקים שאתה יודע שהם יכולים לקחת את העסק שלך לשלב הבא בשנת 2020?
הגב למטה ויידע אותנו מה אתה חושב על טיפים אלה…

הערה: כנס לפוסט של בדוק את 10 הטעויות היקרות ביותר של מוכר אמזון חדש
כדי להבטיח שאינך מפסיד כסף אפילו בלי לדעת!

ואם אתה רוצה לברר פרטים נוספים על איך ליישם את הטיפים האלה אצלך בעסק,
מוזמן ליצור איתנו קשר…